Marketingový výzkum a image místa
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00094904" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00094904 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový výzkum a image místa
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá nejen problémy image a idenity dvou měst (Brno a Zlín)ale i celé země (Česká republika). Úvodní část je věnována výkladu termínu image místa, identita a kultura a související vlivy. Vlastní empirický marketingový výzkum image Brna jeprezentován a porovnáván s teorií marketingové komunikace, především s problémy identity místa, jednotným vizuálním stylem a logem.
Název v anglickém jazyce
Marketing research and place image
Popis výsledku anglicky
The paper deals with some problems of the image and identity of two towns (Brno and Zlín) as well as the whole country (Czech Republic). It starts with theoretical explanation of terms place image, identity and culture and its interrelated influences. Than own empirical marketing research of Brno image is presented and compared with theory of marketing communication, especially with the problems of place identity, unified visual style and logo.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Svazek periodika
LIV
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
239-247
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—