Místo a značka: place branding a problémy jeho konceptualizace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F16%3A10325717" target="_blank" >RIV/00216208:11310/16:10325717 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Místo a značka: place branding a problémy jeho konceptualizace
Popis výsledku v původním jazyce
Marketingové postupy se dnes stále častěji uplatňují kromě zboží a služeb také na místo. Prostřednictvím jednoho z těchto postupů - place brandingu - se místa zviditelňují, vylepšují se jejich image a posilují identity s cílem zvýšit jejich atraktivitu pro návštěvníky, investory i obyvatele. Nově se formující disciplína place brandingu ovšem čelí řadě problémů spojených především s povahou místa. Článek založený na rešerši vybrané literatury stručně představuje a diskutuje koncept place brandingu a následně se zaměřuje na diskusi zmiňovaných problémů a jejich možných řešení.
Název v anglickém jazyce
Place and brand: place branding and problems of its conceptualisation
Popis výsledku anglicky
Besides goods and services marketing practices are being applied increasingly even to places. By means of one of these practices - place branding - places are made visible, their images are improved and identities enforced to attract tourists, investors, inhabitants. However, the emerging discipline of place branding faces several problems, largely related to the nature of place. After briefly introducing and discussing the concept of place branding the paper based on literature review focuses on discussing these problems and possible ways of their solution.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AB - Dějiny
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GBP410%2F12%2FG113" target="_blank" >GBP410/12/G113: Výzkumné centrum historické geografie</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Informace České geografické společnosti
ISSN
1213-1075
e-ISSN
—
Svazek periodika
35
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
1-16
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—