Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přitažlivost "značkových" míst

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10294008" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10294008 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přitažlivost "značkových" míst

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Téma značek je stále přitažlivější, a to i pro geografii. Nově se formující geografie značek se věnuje vztahům mezi značkami a prostorem. Kromě zkoumání prostorových aspektů obchodních značek a certifikace místa původu výrobků skrze spotřebitelské značkyse věnuje též aktuálnímu jevu vytváření značek pro místa, resp. regiony. Zároveň odkrývá problémy, které s sebou využívání značek nese.

  • Název v anglickém jazyce

    The Attractiveness of "Branded" Places

  • Popis výsledku anglicky

    The topic of brands and labels is becoming increasingly attractive, even in geography. The newly emerging branding geography focuses on relationships between brands/labels and space. In addition to the spatial aspects of brands and place-of-origin certification schemes, this new field also explores the current trend of place branding. It also reveals a number of problems related to branding and labelling.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GBP410%2F12%2FG113" target="_blank" >GBP410/12/G113: Výzkumné centrum historické geografie</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Geografické rozhledy

  • ISSN

    1210-3004

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    24

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    10-11

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus