Přitažlivost "značkových" míst
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10294008" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10294008 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přitažlivost "značkových" míst
Popis výsledku v původním jazyce
Téma značek je stále přitažlivější, a to i pro geografii. Nově se formující geografie značek se věnuje vztahům mezi značkami a prostorem. Kromě zkoumání prostorových aspektů obchodních značek a certifikace místa původu výrobků skrze spotřebitelské značkyse věnuje též aktuálnímu jevu vytváření značek pro místa, resp. regiony. Zároveň odkrývá problémy, které s sebou využívání značek nese.
Název v anglickém jazyce
The Attractiveness of "Branded" Places
Popis výsledku anglicky
The topic of brands and labels is becoming increasingly attractive, even in geography. The newly emerging branding geography focuses on relationships between brands/labels and space. In addition to the spatial aspects of brands and place-of-origin certification schemes, this new field also explores the current trend of place branding. It also reveals a number of problems related to branding and labelling.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GBP410%2F12%2FG113" target="_blank" >GBP410/12/G113: Výzkumné centrum historické geografie</a><br>
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Geografické rozhledy
ISSN
1210-3004
e-ISSN
—
Svazek periodika
24
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
10-11
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—