Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Místo v mysli: měření image a management značky (na příkladu malých moravských měst)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68145535%3A_____%2F07%3A00087957" target="_blank" >RIV/68145535:_____/07:00087957 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Place in mind: measuring an image and managing a brand (case study of small Moravian towns)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The lecture deals with the concepts of image and place branding on example of small Moravian towns and different quantitative and qualitative methodological approaches and measure techniques are described within. A general typology of the images of town(as ideal types) - reflecting the Tuan´s concepts of public symbols and fields of care - was created on the basis of results from own empirical research (surveys). The author also tried to apply the theory of social roles on towns and their social functions and some practical problems concerning the brand management of towns were discussed on example of concrete towns.

  • Název v anglickém jazyce

    Place in mind: measuring an image and managing a brand (case study of small Moravian towns)

  • Popis výsledku anglicky

    The lecture deals with the concepts of image and place branding on example of small Moravian towns and different quantitative and qualitative methodological approaches and measure techniques are described within. A general typology of the images of town(as ideal types) - reflecting the Tuan´s concepts of public symbols and fields of care - was created on the basis of results from own empirical research (surveys). The author also tried to apply the theory of social roles on towns and their social functions and some practical problems concerning the brand management of towns were discussed on example of concrete towns.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Regions, Localities and Landscapes in New Europe

  • ISBN

    978-80-86407-24-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    17-20

  • Název nakladatele

    Institute of Geonics AS CR, v.v.i

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    27. 8. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku