Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení kvality place brandingu krajů ČR v internetovém prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F19%3A43915489" target="_blank" >RIV/62156489:43310/19:43915489 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.icabr.com/respo/respo_2018.pdf" target="_blank" >http://www.icabr.com/respo/respo_2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení kvality place brandingu krajů ČR v internetovém prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek se zabývá propagačními koncepty, zaměřené na územní celky. V úvodu se zabývá základním popisem marketingu, brandingu a place marketingu a rozdíly mezi nimi. Následně je do větších detailů rozebrán place branding. A to především hlavními vlastnostmi, který by měl mít každý brand, dále základními stavebními kameny a závěr kapitoly place brandingu se zaměřuje na jeho cílové skupiny. Dále se čtenář ještě dozví o základech používání internetu a sociálních sítí v marketingu a brandingu. Na konci příspěvku jsou uvedeny příklady dobré praxe evropského place brandingu, v porovnání s českými regiony a městy.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of internet place branding quality in Czech republic regions

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with promotional concepts geared to territorial units. In the introduction it deals with the basic description of marketing, branding and place marketing and the differences between them. Subsequently, place branding is discussed in greater detail. Especially the main features that each brand should have, the basic building blocks and the conclusion of the place branding chapter focuses on its target groups. The reader will also learn about the basics of Internet and social networking in marketing and branding. At the end of the paper are given examples of good practice of European place branding, compared to Czech regions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Region in the development of society 2018: Proceedings of the international scientific conference

  • ISBN

    978-80-7509-658-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    572-586

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    18. 10. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku