Hodnocení kvality place brandingu krajů ČR v internetovém prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F19%3A43915489" target="_blank" >RIV/62156489:43310/19:43915489 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.icabr.com/respo/respo_2018.pdf" target="_blank" >http://www.icabr.com/respo/respo_2018.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení kvality place brandingu krajů ČR v internetovém prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek se zabývá propagačními koncepty, zaměřené na územní celky. V úvodu se zabývá základním popisem marketingu, brandingu a place marketingu a rozdíly mezi nimi. Následně je do větších detailů rozebrán place branding. A to především hlavními vlastnostmi, který by měl mít každý brand, dále základními stavebními kameny a závěr kapitoly place brandingu se zaměřuje na jeho cílové skupiny. Dále se čtenář ještě dozví o základech používání internetu a sociálních sítí v marketingu a brandingu. Na konci příspěvku jsou uvedeny příklady dobré praxe evropského place brandingu, v porovnání s českými regiony a městy.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of internet place branding quality in Czech republic regions
Popis výsledku anglicky
This paper deals with promotional concepts geared to territorial units. In the introduction it deals with the basic description of marketing, branding and place marketing and the differences between them. Subsequently, place branding is discussed in greater detail. Especially the main features that each brand should have, the basic building blocks and the conclusion of the place branding chapter focuses on its target groups. The reader will also learn about the basics of Internet and social networking in marketing and branding. At the end of the paper are given examples of good practice of European place branding, compared to Czech regions.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Region in the development of society 2018: Proceedings of the international scientific conference
ISBN
978-80-7509-658-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
572-586
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
18. 10. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—