Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Comparison of Chinese-Czech Name Culture: an Influence of Culture on Brand

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508551" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508551 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Comparison of Chinese-Czech Name Culture: an Influence of Culture on Brand

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In modern business conditions, the brand is essentially important for success in market. Building a strong brand name in an unfamiliar market is an effective way helping the company to win. As a special cultural phenomenon, name reflects the differencesin history, religion and culture of different countries. The paper attempts to compare the name culture between Czech and Chinese and give advice on how to build an adaptable brand name in this rapidly changing marketplace.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of Chinese-Czech Name Culture: an Influence of Culture on Brand

  • Popis výsledku anglicky

    In modern business conditions, the brand is essentially important for success in market. Building a strong brand name in an unfamiliar market is an effective way helping the company to win. As a special cultural phenomenon, name reflects the differencesin history, religion and culture of different countries. The paper attempts to compare the name culture between Czech and Chinese and give advice on how to build an adaptable brand name in this rapidly changing marketplace.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Manažment: teória, výučba a prax 2009

  • ISBN

    978-80-8040-373-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    563

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Akadémia ozbrojených sil gen.M.R.Štefánika v Liptovskom Mikuláši

  • Místo vydání

    Liptovský Mikuláš, Slovensko

  • Místo konání akce

    Liptovský Mikuláš, Slovensko

  • Datum konání akce

    23. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku