Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identita značky: Základní kámen marketingu kulturních institucí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00094871%3A_____%2F15%3A%230001235" target="_blank" >RIV/00094871:_____/15:#0001235 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Identita značky: Základní kámen marketingu kulturních institucí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek přináší pohled na současnou praxi řízení značek kulturních institucí a na možnosti jejího zlepšování. Tato oblast je zatížená celou řadou předsudků a nedostatků – některé z nich plynou z nelehkého postavení kulturních institucí v post-totalitním Česku, jiné z nepochopení přínosů marketingu pro kulturní instituce. Klíčovým nástrojem v tomto procesu je identita značky – soubor asociací, které v myslích klientů chce organizace vybudovat a kultivovat v souvislosti se značkou. Věnujeme se třem vrstvám identity značky a jejich vzájemnému propojení. Představujeme systém dvanácti archetypů využitelných při hledání osobnosti značky a symbolickou perspektivu, která zasazuje značky do celkového identitního projektu současného městského člověka.

  • Název v anglickém jazyce

    Brand identity: Foundation stone of marketing cultural institutions

  • Popis výsledku anglicky

    The article provides an overview of current practise in managing the brands of cultural institutions and possibilities for its improvement. This area is loaded with a number of prejudices and deficits – some of them resulting from the difficult position of cultural institutions in the post-totalitarian Czech Republic, others from failing to grasp marketing’s contribution to cultural institutions. The essential tool in this process is brand identity – a set of associations which an organization wants to build in the minds of clients and cultivate in connection with the brand. We deal with three layers of brand identity and their interconnection. We introduce a system of twelve archetypes which can be used in searching for the brand identity and a symbolic perspective which sets the brand into the overall identity project of a contemporary urban citizen.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Bulletin Moravské galerie v Brně

  • ISSN

    0231-5793

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    72

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    4-13

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus