Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cultural and Social Influence on Wine Perception

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F17%3A73582021" target="_blank" >RIV/61989592:15210/17:73582021 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Cultural and Social Influence on Wine Perception

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this article is to describe how social and cultural predispositions affect the status of a product entering a new foreign market. The focus of the research is on wines and the introduction of brands to a new market where the product has no tradition and is not part of the culture. A status based theory is used to analyse Moravian wine producers’ observation on Chinese wine market.

  • Název v anglickém jazyce

    Cultural and Social Influence on Wine Perception

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this article is to describe how social and cultural predispositions affect the status of a product entering a new foreign market. The focus of the research is on wines and the introduction of brands to a new market where the product has no tradition and is not part of the culture. A status based theory is used to analyse Moravian wine producers’ observation on Chinese wine market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Knowledge for Market Use 2017: People in Economics – Decisions, Behavior and Normative Models

  • ISBN

    978-80-244-5233-3

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1014-1019

  • Název nakladatele

    Palacký University, Olomouc

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    7. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku