Marketingový management značek vína
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508562" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508562 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový management značek vína
Popis výsledku v původním jazyce
Úspěšnými značkami na světovém trhu s vínem se postupně stávají společnosti z netradičních vinařských zemí, které byly ještě před několika lety neznámé. Tyto nové vinařské společnosti jiných kontinentů aplikují moderní marketingový management značky, respektující přání a potřeby zákazníků, týkající se chuti vína. Evropští producenti vína dodržují při výrobě a prodeji vína tradiční postupy a tradiční vinařskou kulturu, vykazující velkou fragmentaci.
Název v anglickém jazyce
Wine Brands´ Marketing Management
Popis výsledku anglicky
Successfull wine brands on the global wine market have become companies coming from the non-traditional vine and wine countries, those were unknown some years ago. Those new wine companies, from the others continents, apply modern brand management to respect consumers´wishes and needs concerning wine taste. European wine producers keep going to hold traditional procedures of wine production and sales to respect traditional wine culture with the high fragmentation
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Víno jako multikulturní fenomén
ISBN
978-80-87273-01-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
257
Strana od-do
—
Název nakladatele
Romana Lešingrová, Uherské Hradiště
Místo vydání
Uherské Hradiště
Místo konání akce
Univerzita Palackého Olomouc
Datum konání akce
23. 4. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—