Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingový management značek vína

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508562" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508562 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingový management značek vína

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Úspěšnými značkami na světovém trhu s vínem se postupně stávají společnosti z netradičních vinařských zemí, které byly ještě před několika lety neznámé. Tyto nové vinařské společnosti jiných kontinentů aplikují moderní marketingový management značky, respektující přání a potřeby zákazníků, týkající se chuti vína. Evropští producenti vína dodržují při výrobě a prodeji vína tradiční postupy a tradiční vinařskou kulturu, vykazující velkou fragmentaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Wine Brands´ Marketing Management

  • Popis výsledku anglicky

    Successfull wine brands on the global wine market have become companies coming from the non-traditional vine and wine countries, those were unknown some years ago. Those new wine companies, from the others continents, apply modern brand management to respect consumers´wishes and needs concerning wine taste. European wine producers keep going to hold traditional procedures of wine production and sales to respect traditional wine culture with the high fragmentation

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Víno jako multikulturní fenomén

  • ISBN

    978-80-87273-01-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    257

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Romana Lešingrová, Uherské Hradiště

  • Místo vydání

    Uherské Hradiště

  • Místo konání akce

    Univerzita Palackého Olomouc

  • Datum konání akce

    23. 4. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku