Umělec jako pedagog
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023281%3A_____%2F07%3A%230000280" target="_blank" >RIV/00023281:_____/07:#0000280 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Umělec jako pedagog
Popis výsledku v původním jazyce
Text představuje zkušenosti ze spolupráce s umělci v galerijním vzdělávání. (zejména z praxe Národní galerie v Praze, Spacex, Arnolfini, Gugenheim Bilbao). Autorka popisuje 5 možností jak efektivně spolupracovat. Charakterizuje specifické role umělců v galeriích a vzdělávacím procesu. Článek shrnuje limity a přínosy této spolupráce.
Název v anglickém jazyce
Artist as an educator
Popis výsledku anglicky
The text introduces experiences based on practical collaborations with artists on educational projects in different museums (National Gallery in Prague, Spacex Exeter, Arnolfini Bristol, Guggenheim Bilbao). Author of the article describes five possibilities of effective collaboration with artists. Furthermore she characterizes the specific role of the artist in educational activities in museums and in the educational process generally. Finally the author introduces the benefits and the limits of that collaboration.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Aktuální otázky zprostředkování umění. Teorie a praxe galerijní pedagogiky, vizuální kultura a výtvarná výchova
ISBN
978-80-210-4371-8
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
11-13
Počet stran knihy
183
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—