Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Child and adolescent psychiatry training curriculum: A global trainee's perspective

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023752%3A_____%2F20%3A43920390" target="_blank" >RIV/00023752:_____/20:43920390 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.cambridge.org/core/journals/bjpsych-international/article/child-and-adolescent-psychiatry-training-curriculum-a-global-trainees-perspective/C44C6A3E50A8C963A6B301364937E8BD" target="_blank" >https://www.cambridge.org/core/journals/bjpsych-international/article/child-and-adolescent-psychiatry-training-curriculum-a-global-trainees-perspective/C44C6A3E50A8C963A6B301364937E8BD</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1192/bji.2020.8" target="_blank" >10.1192/bji.2020.8</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Child and adolescent psychiatry training curriculum: A global trainee's perspective

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article is a summary of perspectives on training curricula from child and adolescent psychiatry trainees globally. We aimed to identify the relative strengths, weaknesses and gaps in learning needs from a trainee&apos;s perspective. The 20 early-career child psychiatrists who contributed are from 16 countries and represent all the five continents. We could identify some global challenges as well as local/regional challenges that need to be addressed to develop competent child psychiatrists.

  • Název v anglickém jazyce

    Child and adolescent psychiatry training curriculum: A global trainee's perspective

  • Popis výsledku anglicky

    This article is a summary of perspectives on training curricula from child and adolescent psychiatry trainees globally. We aimed to identify the relative strengths, weaknesses and gaps in learning needs from a trainee&apos;s perspective. The 20 early-career child psychiatrists who contributed are from 16 countries and represent all the five continents. We could identify some global challenges as well as local/regional challenges that need to be addressed to develop competent child psychiatrists.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    30215 - Psychiatry

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    BJ Psych International

  • ISSN

    2056-4740

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    69-71

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85089138842