Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learning – využití digitálních technologií pro vzdělávání návštěvníků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00098574%3A_____%2F16%3AN0000015" target="_blank" >RIV/00098574:_____/16:N0000015 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    E-learning – využití digitálních technologií pro vzdělávání návštěvníků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola definuje základní pojmy e-learningu a vymezuje jednotlivé typy a formy využití digitálních technologií v českém i zahraničním muzejnictví. Zároveň nabízí devět případových studií vybraných e-learningových produktů, které analyzuje z hlediska funkčnosti i obsahu. Jednou z případových studií je i analýza počítačové hry „Pozor, povodeň!“, která se snaží o efektivní a názorné vysvětlení principů protipovodňové ochrany ve vztahu ke struktuře současné krajiny v České republice. V této případové studii jsou také představeny další e-learningové produkty Muzea regionu Valašsko.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning – Use of Digital Technologies for Visitors Education

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter defines a basic terms of e-learning and shows particular types and forms of digital technologies use at Czech and also foreign museums. Simultaneously, it offers nine case studies of selected e-learning products, which are analysed from functionality and content perspective. One of these case studies is analysis of a PC game „Pozor, povodeň!“ (Beware of the flood!), which effort is to explain and demonstrate principles of flood-control in relation with structure of current Czech Republic landscape. This case study also introduces some another e-learning products made by Museum of the Moravian Wallachia region.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Muzeum versus digitální éra

  • ISBN

    978-80-244-5023-0

  • Počet stran výsledku

    71

  • Strana od-do

    147-218

  • Počet stran knihy

    264

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly