Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Typologie e-learningových produktů a jejich charakteristické znaky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73580193" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73580193 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.kvv.upol.cz/?seo_url=170-2016" target="_blank" >http://www.kvv.upol.cz/?seo_url=170-2016</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Typologie e-learningových produktů a jejich charakteristické znaky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento oddíl knihy přináší uvedení do problematiky využití digitálních technologií v muzejní edukaci a zaměřuje se na zasazení digitálních produktů muzeí do kontextu e-learningu. Kromě definic základních pojmů této oblasti přinášíme typologii e-learningových produktů a vymezení charakteristických znaků jejich jednotlivých typů, jimiž se odlišují nejen od ostatních didaktických prostředků klasického typu, ale i mezi sebou navzájem.

  • Název v anglickém jazyce

    Typology of e-learning products and their characteristics

  • Popis výsledku anglicky

    This section of the book provides introduction to the use of digital technologies in museum education and focuses on placing the digital products of museums in the context of e-learning. In addition to the definitions of basic concepts of this area, this chapter presents a typology of e-learning products and defining characteristics of various types of this products.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Muzeum versus digitální éra

  • ISBN

    978-80-244-5023-0

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    149-156

  • Počet stran knihy

    264

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly