Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum e-learningových produktů zahraničních a českých muzeí - cíle šetření a použitá metodologie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73580118" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73580118 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.kvv.upol.cz/?seo_url=170-2016" target="_blank" >http://www.kvv.upol.cz/?seo_url=170-2016</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum e-learningových produktů zahraničních a českých muzeí - cíle šetření a použitá metodologie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dnešní nejrozšířenější typy vzdělávacích technologií kapitola zasazuje do kontextu muzejní kultury a předkládá výsledky vlastního výzkumu e-learningových produktů zahraničních a českých muzeí. E-learningový produkt je zde vymezen jako konkrétní digitální objekt nebo komplexnější platforma nesoucí vzdělávací obsah, jež je uživateli předáván prostřednictvím digitálních komunikátů a díky internetu je přístupný široké skupině zájemců. Kapitola představuje cíle šetření a použitou metodologii.

  • Název v anglickém jazyce

    Research on e-learning products of foreign and Czech museums - the objectives of the study and the methodology used Research on e-learning products of foreign and Czech museums - the objectives of the study and the methodology used Research on e-learning products of foreign and Czech museums - the objectives of the study and the methodology

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter puts today's most common types of educational technologies in the context of a museum culture. It presents the results of research of e-learning products of foreign and Czech museums. E-learning product is defined as a specific building or complex digital platform supporting educational content, which is transmitted through digital user communicates through the Internet and is accessible to a broad group of candidates. Chapter presents the objectives of the study and the used methodology.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Muzeum versus digitální éra

  • ISBN

    978-80-244-5023-0

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    157-161

  • Počet stran knihy

    264

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly