Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Závěry výzkumu e-learningových produktů muzeí a diskuse

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73580127" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73580127 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.kvv.upol.cz/?seo_url=170-2016" target="_blank" >http://www.kvv.upol.cz/?seo_url=170-2016</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Závěry výzkumu e-learningových produktů muzeí a diskuse

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola shrnuje závěry výzkumu, jehož cílem bylo provést rozbor současných e-learningových produktů a platforem muzeí a zaměřit se na kvalitu jejich komponent i funkčnost celku. Zvláštní pozornost byla věnována vzdělávacímu obsahu těchto e-learningových produktů, způsobům jejich strukturace a metodám podání obsahu cílové skupině. Zaměřili jsme se také na funkčnost technického řešení a organizování obsahu složitějších produktů, které je klíčové pro snadnější porozumění předkládaného obsahu, pro jednoduchou orientaci návštěvníka a pro jeho celkové uspokojení z interakce s digitálním produktem. Autorka se pokusila překročit úroveň dílčích zjištění o našem vzorku a na základě jeho analýzy odpovědět na obecnější otázky týkající se proměn muzejní kultury a využívání jejího vzdělávacího potenciálu vlivem nových technologií. Závěry jsou doplněny interpretativními pasážemi a diskusí, již uzavírá stručné vymezení zásad tvorby e-learningového obsahu.

  • Název v anglickém jazyce

    The conclusions of the research of e-learning products of museums and discussion

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter summarizes the conclusions of the research whose aim was to analyze the current e-learning products and platforms museums and focus on the quality of their components and functionality of the whole. Special attention was paid to the educational content of the e-learning products, ways of structuring their content and methods of administration of the target group. We also focused on the functionality of the technical solutions and organizing the contents of more complex products, which is crucial to facilitate understanding of the present content for easy visitor orientation and for his overall satisfaction from interaction with digital products. The author tried to exceed the level of partial findings and on the basis of its analysis to answer general questions concerning the transformation of museum culture and the exploitation of its educational potential impact of new technologies. Conclusions are accompanied by interpretative passages and discussions, it has concluded a concise definition of principles for creating e-learning content.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Muzeum versus digitální éra

  • ISBN

    978-80-244-5023-0

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    207-217

  • Počet stran knihy

    264

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly