Závěry výzkumu e-learningových produktů muzeí a diskuse
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73580127" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73580127 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.kvv.upol.cz/?seo_url=170-2016" target="_blank" >http://www.kvv.upol.cz/?seo_url=170-2016</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Závěry výzkumu e-learningových produktů muzeí a diskuse
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola shrnuje závěry výzkumu, jehož cílem bylo provést rozbor současných e-learningových produktů a platforem muzeí a zaměřit se na kvalitu jejich komponent i funkčnost celku. Zvláštní pozornost byla věnována vzdělávacímu obsahu těchto e-learningových produktů, způsobům jejich strukturace a metodám podání obsahu cílové skupině. Zaměřili jsme se také na funkčnost technického řešení a organizování obsahu složitějších produktů, které je klíčové pro snadnější porozumění předkládaného obsahu, pro jednoduchou orientaci návštěvníka a pro jeho celkové uspokojení z interakce s digitálním produktem. Autorka se pokusila překročit úroveň dílčích zjištění o našem vzorku a na základě jeho analýzy odpovědět na obecnější otázky týkající se proměn muzejní kultury a využívání jejího vzdělávacího potenciálu vlivem nových technologií. Závěry jsou doplněny interpretativními pasážemi a diskusí, již uzavírá stručné vymezení zásad tvorby e-learningového obsahu.
Název v anglickém jazyce
The conclusions of the research of e-learning products of museums and discussion
Popis výsledku anglicky
This chapter summarizes the conclusions of the research whose aim was to analyze the current e-learning products and platforms museums and focus on the quality of their components and functionality of the whole. Special attention was paid to the educational content of the e-learning products, ways of structuring their content and methods of administration of the target group. We also focused on the functionality of the technical solutions and organizing the contents of more complex products, which is crucial to facilitate understanding of the present content for easy visitor orientation and for his overall satisfaction from interaction with digital products. The author tried to exceed the level of partial findings and on the basis of its analysis to answer general questions concerning the transformation of museum culture and the exploitation of its educational potential impact of new technologies. Conclusions are accompanied by interpretative passages and discussions, it has concluded a concise definition of principles for creating e-learning content.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Muzeum versus digitální éra
ISBN
978-80-244-5023-0
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
207-217
Počet stran knihy
264
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—