Výhody a nevýhody elektronických studijních opor oproti studijním oporám tištěným
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10218380" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10218380 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výhody a nevýhody elektronických studijních opor oproti studijním oporám tištěným
Popis výsledku v původním jazyce
Se vzrůstajícím využíváním elektronické podpory vzdělávacího procesu zvané e-learning, vzrůstají také nároky na obsah vzdělávání využívající této podpory. Obsahem e-learningu jsou elektronické studijní materiály, které mají pro vzdělávání svá specifika.Především se zaměříme na výhody, které nám tato forma studijních materiálů přináší oproti studijním materiálům tištěným. Ukážeme si, jaké jsou možnosti struktury obsahu, interaktivity, grafické úpravy (design) a také možnosti převodu studijních materiálůdo této elektronické podoby. Na závěr poukážeme na nutnost kompatibility obsahu s e-learningovými platformami a s tím související nutnost respektování určitých standardů.
Název v anglickém jazyce
Advantages and disadvantages of electronic study supports in comparison with printed study supports
Popis výsledku anglicky
With increasing using electronic support of educational process called e-learning increase pretensions for content of education using this support. Content of e-learning is formed by electronic study materials with its specifics for education. Attentionis especially focused on advantages which this form of study materials benefits against printed study materials. We will refer to possibilities of content structure, interactive, design and possibilities of study material conversion to electronic form. In conclusion we will refer to the necessity of content compatibility with e-learning platforms and the necessity to respect specific standards.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XXIII International Colloquium on the Acquisition Process Management - Proceedings of electronic version of contribution
ISBN
80-85960-92-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita obrany
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
19. 5. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—