Elektronické studijní opory v terciárním vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41600%2F16%3A71587" target="_blank" >RIV/60460709:41600/16:71587 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Elektronické studijní opory v terciárním vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace je zaměřena na zkoumání problematiky elektronických studijních opor určených k podpoře řízeného samostudia v terciárním vzdělávání. Publikace vychází z předpokladu, že elektronické studijní opory jsou vhodným nástrojem s didaktickým potenciálem pro využití ve vzdělávání, který zefektivní samostudium v terciárním vzdělávání, a napomůže tím splnění požadavků, které jsou na studenty kladeny, a to s vyšší efektivitou než běžně využívané studijní materiály. Kniha se zabývá vymezením pojmových konstruktů z oblasti elektronických studijních opor, analýzou jejich didaktických možností, omezení a směrů využití doplněnou o specifikace funkčních a didaktických aspektů audiovizuálních studijních opor. V empirické části je s využitím pedagogického experimentu ověřen vliv elektronických studijních opor na studijní výsledky v rámci řízeného samostudia studentů vysoké školy. Hlavním výstupem knihy je komplexní rozpracování teorie elektronických studijních opor, jako soudobého didaktického prostředku, veden
Název v anglickém jazyce
Electronic study supports in tertiary education
Popis výsledku anglicky
This book deals with the exploration of the issue of electronic learning supports intended to boost controlled self-study within tertiary education. This book proceeds from the presumption that electronic learning supports are a suitable tool with a didactic potential in education which will make self-study in tertiary education more effective and which will help students to meet the demanded requirements even more effectively than with commonly used learning materials. The book deals with the definition of conceptual constructs from the field of electronic learning supports and also with the analysis of their didactic capabilities, limits and ways of usage with added specification of functional and didactic aspects of audio-visual learning supports. The empiric part uses a pedagogic experiment to verify the influence of the electronic learning supports on the university student’s results within the controlled self-study. The book complexly develops the theory of electronic learning supports from the
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7568-016-7
Počet stran knihy
160
Název nakladatele
powerprint
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—