Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Elektronické studijní opory v terciárním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41600%2F16%3A71587" target="_blank" >RIV/60460709:41600/16:71587 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Elektronické studijní opory v terciárním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace je zaměřena na zkoumání problematiky elektronických studijních opor určených k podpoře řízeného samostudia v terciárním vzdělávání. Publikace vychází z předpokladu, že elektronické studijní opory jsou vhodným nástrojem s didaktickým potenciálem pro využití ve vzdělávání, který zefektivní samostudium v terciárním vzdělávání, a napomůže tím splnění požadavků, které jsou na studenty kladeny, a to s vyšší efektivitou než běžně využívané studijní materiály. Kniha se zabývá vymezením pojmových konstruktů z oblasti elektronických studijních opor, analýzou jejich didaktických možností, omezení a směrů využití doplněnou o specifikace funkčních a didaktických aspektů audiovizuálních studijních opor. V empirické části je s využitím pedagogického experimentu ověřen vliv elektronických studijních opor na studijní výsledky v rámci řízeného samostudia studentů vysoké školy. Hlavním výstupem knihy je komplexní rozpracování teorie elektronických studijních opor, jako soudobého didaktického prostředku, veden

  • Název v anglickém jazyce

    Electronic study supports in tertiary education

  • Popis výsledku anglicky

    This book deals with the exploration of the issue of electronic learning supports intended to boost controlled self-study within tertiary education. This book proceeds from the presumption that electronic learning supports are a suitable tool with a didactic potential in education which will make self-study in tertiary education more effective and which will help students to meet the demanded requirements even more effectively than with commonly used learning materials. The book deals with the definition of conceptual constructs from the field of electronic learning supports and also with the analysis of their didactic capabilities, limits and ways of usage with added specification of functional and didactic aspects of audio-visual learning supports. The empiric part uses a pedagogic experiment to verify the influence of the electronic learning supports on the university student’s results within the controlled self-study. The book complexly develops the theory of electronic learning supports from the

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7568-016-7

  • Počet stran knihy

    160

  • Název nakladatele

    powerprint

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy