Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

German as a second foreign language in tertiary language research

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00095523" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00095523 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Deutsch als zweite Fremdsprache in der Tertiärsprachenforschung

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Im Beitrag wird auf ein breites Forschungsfeld der Tertiärsprachendidaktik eingegangen, die sich dem Ziel verschreiben, die Konzepte des isolierten Lernens einzelner Sprachen zu überwinden und Fremdsprache fruchtbringend für die Lernprozesse bei allen weiteren Fremdsprachen einzusetzen. Im Fokus steht eine Studie zur Ermittlung der mehrsprachigen Schreibkompetenz bei tschechischen Schüler/-innen, die Tschechisch als L1, Englisch als L2 und Deutsch als L3 lernen.

  • Název v anglickém jazyce

    German as a second foreign language in tertiary language research

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with a broad field of tertiary language didactics research, which aims to overcome the concepts of isolated learning of individual languages and to make effective use of the experience of learning the first and second languages for learning other languages. A study is focused on exploration of the ability to create texts in several languages of Czech students who learn Czech as L1, English as L2 and German as L3.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F0321" target="_blank" >GAP407/11/0321: Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů