Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sensitivities and uncertainties of eco-driving algorithm estimating train power consumption

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00177016%3A_____%2F20%3AN0000072" target="_blank" >RIV/00177016:_____/20:N0000072 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ieeexplore.ieee.org/document/9191703" target="_blank" >https://ieeexplore.ieee.org/document/9191703</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/CPEM49742.2020.9191703" target="_blank" >10.1109/CPEM49742.2020.9191703</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Sensitivities and uncertainties of eco-driving algorithm estimating train power consumption

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes a study of uncertainty propagation through the Train Simulator Algorithm (TSA). The algorithm is used to estimate train driving time, consumed and regenerated energy. These output quantities are important to optimize the driving profile of the train and minimize energy spending. The uncertainty propagation was calculated using the Monte Carlo method. The sensitivity of output uncertainties on the input uncertainties was evaluated for two different train tracks in Spain, Madrid Metro, and in Italy, Bolonia-Ozzano. Results will be used to improve eco-driving profiles.

  • Název v anglickém jazyce

    Sensitivities and uncertainties of eco-driving algorithm estimating train power consumption

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes a study of uncertainty propagation through the Train Simulator Algorithm (TSA). The algorithm is used to estimate train driving time, consumed and regenerated energy. These output quantities are important to optimize the driving profile of the train and minimize energy spending. The uncertainty propagation was calculated using the Monte Carlo method. The sensitivity of output uncertainties on the input uncertainties was evaluated for two different train tracks in Spain, Madrid Metro, and in Italy, Bolonia-Ozzano. Results will be used to improve eco-driving profiles.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20202 - Communication engineering and systems

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings on 2020 Conference on Precision Electromagnetic Measurements (CPEM)

  • ISBN

    978-1-5386-0973-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    1-2

  • Název nakladatele

    Institute of Electrical and Electronics Engineers ( IEEE )

  • Místo vydání

    Denver, Colorado, USA

  • Místo konání akce

    Denver, Colorado, USA

  • Datum konání akce

    1. 1. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku