Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Programy a intervence školské prevence rizikového chování v praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11110%2F15%3A10319427" target="_blank" >RIV/00216208:11110/15:10319427 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/17/5377/Programy-a-intervence-skolske-prevence-rizikoveho-chovani-v-praxi" target="_blank" >http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/17/5377/Programy-a-intervence-skolske-prevence-rizikoveho-chovani-v-praxi</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Programy a intervence školské prevence rizikového chování v praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace reprezentuje současný stav vývoje preventivní praxe základních škol v oblasti rizikového chování dětí a mládeže. Je součástí publikační tetralogie zabývající se současnou teorií i praxí prevence rizikového chování a kvalitou a efektivitou preventivních programů a intervencí. Publikace je rozdělena do celkem tří samostatných částí, které na sebe úzce navazují. První část představuje původní koncept tzv. Minimálního preventivního programu (MPP), tedy doporučeného minimálního kurikula všeobecné prevence pro děti základních škol. Druhá část publikace pak prostřednictvím příkladů dobré praxe představuje programy a intervence, z nichž je možné kurikulum MPP vytvořit, tedy dát navržené struktuře obsah, a to s možností variabilního sestavení kurikuladle možností a potřeb školy a jejích dětí. Třetí část publikace pak naznačuje, jak navržené kurikulum doplnit o programy a intervence na úrovni selektivní a indikované prevence a refl ektovat tak adekvátně potřeby více vulnerabilních sku

  • Název v anglickém jazyce

    Programmes and interventions of risky behaviour prevention at school in practice

  • Popis výsledku anglicky

    The publication presents the current state of development of prevention practice at elementary schools in the fi eld of risky behaviours of children and adolescents. It forms part of a publication tetralogy engaged in the current theory and practice of risky behaviour prevention and the quality and eff ectiveness of prevention programmes and interventions. The publication is divided in three separate parts, which are closely connected. The fi rst part presents the original concept of the so called Minimum Prevention Programme (MPP), i.e. the recommended minimum curriculum of general prevention for elementary school children. The second part of the publication then presents, using good practice examples, programmes and interventions that can be used toset up a possible MPP curriculum, i.e. that can be used to fi ll the proposed structure with its contents while off ering the possibility of variable setting up of the curriculum based on the possibilities and needs of the school and its

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7422-394-5

  • Počet stran knihy

    405

  • Název nakladatele

    Klinika adiktologie 1. LF UK v Praze a VFN v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy