Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metody kooperativní edukace na podporu výuky češtiny na 1. LF UK v Praze

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11110%2F16%3A10331921" target="_blank" >RIV/00216208:11110/16:10331921 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ujop.cuni.cz/upload/stories/vtc/konference/01_PDBY_2016_konference_sbornik.pdf" target="_blank" >http://ujop.cuni.cz/upload/stories/vtc/konference/01_PDBY_2016_konference_sbornik.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metody kooperativní edukace na podporu výuky češtiny na 1. LF UK v Praze

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku bylo představit dvě inovační metody učení se cizímu jazyku jako doplnění standardní výuky jazyka na 1. LF UK v Praze, a to jazykového tandemu a koedukace studentů z českého a anglického studijního programu v rámci výuky češtiny a angličtiny. Obě metody jsou příkladem kooperativního učení, mají společné rysy, ale liší se praktickou stránkou provedení a nároky kladenými na učitele jazyka.

  • Název v anglickém jazyce

    Methods of Cooperative Education to Support Education of Czech Language at the First Faculty of Medicine, Charles University in Prague

  • Popis výsledku anglicky

    This paper introduces two innovative methods featuring various elements of cooperative teaching and learning (education) - Language Tandem and Coeducation (Collaborative Learning) of students at the 1st Faculty of Medicine at Charles University in Prague who learn either Czech or English as foreign language. Cooperative education has been used in an effort to support education of Czech language in the English parallel group and vice versa. Both of the above mentioned methods complement the standard language tuition at the 1st Faculty of Medicine. Although they have common features, they differ in practical realisation and also place different demands on the role of the teacher.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Metody výuky a testování cizích jazyků (včetně češtiny pro cizince)

  • ISBN

    978-80-87238-12-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    6-15

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Ústav jazykové a odborné přípravy

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Poděbrady

  • Datum konání akce

    21. 6. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku