Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Akademický výkon a úspěch v 1. a 2. ročníku integrovaného studia medicíny na 3. LF UK: prediktivní potenciál přijímacího řízení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11120%2F02%3A00011020" target="_blank" >RIV/00216208:11120/02:00011020 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Akademický výkon a úspěch v 1. a 2. ročníku integrovaného studia medicíny na 3. LF UK: prediktivní potenciál přijímacího řízení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve studii byla ověřována prediktivní validita přijímacího řízení v souvislosti s prospěchem v prvních čtyřech semestrech studia na 3. LF UK po zavedení nového curricula v roce 1996, jehož hlavním rysem je důraz na kauzálně integrovanou výuku medicíny. Soubor tvořilo celkem 452 studentů 1. ročníku, přijatých ke studiu na 3., lékařskou fakultu UK v Praze v letech 1996 - 1999, kteří postoupili do 2. ročníku. Výsledky jak multivariační lineární regresní analýzy, tak binární logistické regresní analýzy, podpořily předpoklad přiměřené prediktivní validity přijímacího řízení v souvislosti s akademickým výkonem i akademickým úspěchem.

  • Název v anglickém jazyce

    Academic performance and succes during the first two years of integrated medical studies at the 3rd faculty of medicine: predictive potential of entrance examination

  • Popis výsledku anglicky

    The study was focused on testing of the entrance examination as a predictor of academic achievement and success during the first four semesters of medical studies after new curriculum, emphasizing causally integrated approach to teaching medicine, was introduced. The multivariate linear regression analyses and binary logistic regression analyses conducted on the data from 452 1st year students brought support for the assumption of predictive validity of the entrance examination both for academic performance and academic success.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Československá psychologie

  • ISSN

    1211-7579

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    46

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    208-218

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus