Akademický výkon a úspěch v 1. a 2. ročníku integrovaného studia medicíny na 3. LF UK: prediktivní potenciál přijímacího řízení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11120%2F02%3A00011020" target="_blank" >RIV/00216208:11120/02:00011020 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Akademický výkon a úspěch v 1. a 2. ročníku integrovaného studia medicíny na 3. LF UK: prediktivní potenciál přijímacího řízení
Popis výsledku v původním jazyce
Ve studii byla ověřována prediktivní validita přijímacího řízení v souvislosti s prospěchem v prvních čtyřech semestrech studia na 3. LF UK po zavedení nového curricula v roce 1996, jehož hlavním rysem je důraz na kauzálně integrovanou výuku medicíny. Soubor tvořilo celkem 452 studentů 1. ročníku, přijatých ke studiu na 3., lékařskou fakultu UK v Praze v letech 1996 - 1999, kteří postoupili do 2. ročníku. Výsledky jak multivariační lineární regresní analýzy, tak binární logistické regresní analýzy, podpořily předpoklad přiměřené prediktivní validity přijímacího řízení v souvislosti s akademickým výkonem i akademickým úspěchem.
Název v anglickém jazyce
Academic performance and succes during the first two years of integrated medical studies at the 3rd faculty of medicine: predictive potential of entrance examination
Popis výsledku anglicky
The study was focused on testing of the entrance examination as a predictor of academic achievement and success during the first four semesters of medical studies after new curriculum, emphasizing causally integrated approach to teaching medicine, was introduced. The multivariate linear regression analyses and binary logistic regression analyses conducted on the data from 452 1st year students brought support for the assumption of predictive validity of the entrance examination both for academic performance and academic success.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Československá psychologie
ISSN
1211-7579
e-ISSN
—
Svazek periodika
46
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
208-218
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—