Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Predikce akademického výkonu a úspěchu studentů medicíny v prvních deseti semestrech studia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11120%2F04%3A00001294" target="_blank" >RIV/00216208:11120/04:00001294 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00023752:_____/04:00000392

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Predikce akademického výkonu a úspěchu studentů medicíny v prvních deseti semestrech studia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve studii byl ověřován prediktivní potenciál přijímacího řízení v souvislosti (a) s akademickým výkonem definovaným průměrným prospěchem během prvních pěti let studia medicíny; (b) s akademickým úspěchem indikovaným úspěšným ukončením 5. roku studia. Výsledky, jak multivariačních, tak logistické lineární regresní analýzy, založené na datech od 260 jedinců, podpořily předpoklad uspokojivé validity proměnných zahrnutých v přijímacím řízení jako prediktorů akademického úspěchu i výkonu během pěti let studia.

  • Název v anglickém jazyce

    Predicting academic performance and success of students of medicine during the first ten semesters DM:

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of the study was to test predictive potential of the entrance examination of (a) academic performance operationalized as a grade-point-average; (b) academic success defined as finishing the tenth semester of medical studies. The multivariateand logistic linear regression analyses conducted on the data from 260 students brought satisfactory support for the assumption of the entrance examination procedure as the predictor of the academic performance and success during the five years of study.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Československá psychologie

  • ISSN

    0009-062X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    48

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    491-498

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus