Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výkonová orientace v akademickém kontextu: test mediačního modelu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11120%2F10%3A00002761" target="_blank" >RIV/00216208:11120/10:00002761 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00023752:_____/10:00001070

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výkonová orientace v akademickém kontextu: test mediačního modelu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Primárním cílem studie bylo testování modelu předpokládajícího mediační efekt studijní strategie, odhadnuté Dotazníkem přístupu k učení a studiu-ALSI, na vztah mezi výkonovou orientací, zjišťovanou Dotazníkem výkonové orientace-AGQ, a průměrnými výsledkystudentů u zkoušek ve čtvrtém roce studia medicíny. Sekundárním cílem bylo ověření struktury Dotazníku výkonové orientace jako předpokladu pro realizaci primárního cíle. Soubor a procedura: Soubor tvořilo 94 studentů medicíny (63 studentek a 31 studentů; průměrný věk 23,15; SD = 0,08; rozsah 22-25 let). Autoreferenční data byla shromážděna na počátku sedmého semestru po skončení výuky, údaje o hodnocení akademického výkonu z registru fakulty po ukončení zkouškového období. Účast studentů byla neanonymní, dobrovolná, podmíněná informovaným souhlasem. Statistická analýza: Vztahy mezi proměnnými, založené na odhadu asymptotické kovarianční matice polychorických korelací, byly analyzovány metodou strukturálních rovnic s použitím odhadu max

  • Název v anglickém jazyce

    Achievement orientation in academic context test of mediation model

  • Popis výsledku anglicky

    The primary aim of the study was to examine achievement orientation as a predictor of students GPA in the fourth year of medical study mediated by the self-reported study strategy The secondary aim was to test psychometric parameters of the Achievement Goal Questionnaire as the prerequisite for the primary aim. Subjects and setting The subjects consisted of 94 students of medicine (31 men, 63 women, average age 23,15, SD = 0,08, range 22 - 25 years) The self-reported data were collected at the beginningof the seven semester and the exam results from the faculty register at the end of the academic year Participation was voluntary, nonanonymous, and conditional on the Informed consent. Statistical analysis Relations among variables based on an estimateof the asymptotic sampling covariance matrix of the polychoric sample correlations, were analyzed by structural equation modeling using Maximum Likelihood estimation. Results Analysis of data brought acceptable support for (a) the propose

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Československá psychologie

  • ISSN

    0009-062X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    54

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

    000284340400002

  • EID výsledku v databázi Scopus