Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learning respektující potřeby studentů: nabízení, vyhledávání a využívání pomoci při učení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F03%3A00002127" target="_blank" >RIV/00216208:11150/03:00002127 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    E-learning respektující potřeby studentů: nabízení, vyhledávání a využívání pomoci při učení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Přehledová studie porovnala vyhledávání pomoci při tradičním vyučování ve třídě (classroom instruction) a při elektronickém učení (e-learning). Analyzovala zvláštnosti počítačových systémů pro poskytování pomoci studentům během učení. Pro žákovo učení ipro jeho adaptivní vyhledávání pomoci (adaptive help-seeking) je zásadní vztah mezi tím, co se svěří počítači a co je ponecháno na iniciativě studenta samotného. Proto studie klade důraz na studentovu autoregulaci (self-regulation) učení. V pokročilejších fázích učení na vnější řízení (extrinsic control) studenta počítačovým programem ustupovat ve prospěch autoregulace.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning designed for meeting student's needs: help-offering, help-seeking, help-utilization in learning

  • Popis výsledku anglicky

    This review compared search for help during traditional classroom instruction and e-learning. It analysed the specificities of computer systems in offer of help to students during learning. The basic relationship for the student's learning and his/her adaptive help-seeking is between what is given to the computer and what is kept to the own student's iniciative. That is why the review put emphasis to the student's self-regulation in learning. In the more advanced phases of learning at the extrinsic control of a student with the computer programme retrocede to the benefit of self-regulation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F02%2F0829" target="_blank" >GA406/02/0829: Matematické vzdělávání orientované na žáka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information and Communication Technology in Education

  • ISBN

    80-7042-993-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    31-45

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku