Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Motivace k učení studentů pomáhajících profesí z pohledu autodeterminační teorie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F14%3A43872083" target="_blank" >RIV/70883521:28150/14:43872083 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Motivace k učení studentů pomáhajících profesí z pohledu autodeterminační teorie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek předkládá výsledky výzkumu zaměřeného na motivaci k učení u studentů pomáhajících profesí. Motivace studentů je významnou součástí procesu autoregulace učení, přitom jí není na terciárním stupni vzdělávání věnována dostatečná pozornost. Určitámíra regulace motivace se zvláště u studentů pomáhajících profesí na tomto stupni vzdělávání očekává. Záměrem výzkumu je zjistit, nakolik je motivace vysokoškolských studentů k učení zvnitřněna tak, aby byl student schopen regulovat vlastní proces učení,což považujeme za jednu z determinant celoživotního učení. Zároveň chceme ověřit, do jaké míry je tato motivace doménově specifická.

  • Název v anglickém jazyce

    Motivation for learning students in helping professions from the perspective of self-determination theory

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents the results of research aimed at learning motivation among students in helping professions. The motivation of students is an important part of self-regulated learning, this issue did not pay too much attention at the tertiary level ofeducation. Some degree of motivational control, especially in the students of helping professions is expected. The aim of the research is to find out whether the motivation of university students is internalized so that students are able to regulate their own learning, which we consider to be one of the determinants of lifelong learning. We also want to check to what extent is this motivation domain-specific.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Reforma vzdělávání v současné kurikulární diskusi

  • ISBN

    978-80-905245-1-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    107-119

  • Název nakladatele

    Česká pedagogická společnost

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    21. 3. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku