Intervenční zásahy do sociální opory u dětí a dospívajících
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F04%3A00002064" target="_blank" >RIV/00216208:11150/04:00002064 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Intervenční zásahy do sociální opory u dětí a dospívajících
Popis výsledku v původním jazyce
Přehledová studie analyzovala v bibliografických databázích články o intervenci do sociální opory u dětí a dospívajících za posledních 10 let. Vytipovala nejčastější témata, jimiž se autoři zabývají a konstatovala, že dominují intervence do sociálních azdravotních problémů. Téměř se nevyskytují intervence související se školou a učením (learning). Studie specifikovala metodologické problémy, které by měly být řešeny i osobní problémy, které intervence přinášejí jak poskytovatelům (helper), tak příjemcům pomoci.
Název v anglickém jazyce
Social support interventions in child and adolescents
Popis výsledku anglicky
The articles in the last 10 years, concerned the interventions to the social support in children and adolescents, in bibliographical databases were analysed within this review. The most frequent topics of various authors were identified; dominated interventions were those concerned social and health problems. On the other hand interventions related school and learning were practically not found. This review specified methodological problems that should be solved and personal problems that the interventions can bring both to the helpers and to the receivers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F01%2F0659" target="_blank" >GA406/01/0659: Sociální opora u dětí a dospívajících v psychicky náročných situacích.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Novinky v pedagogické a školní psychologii 2003
ISBN
80-239-1407-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
20-30
Název nakladatele
Lingua
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—