Role sociálně psychologických proměnných v hlubším poznávání klimatu školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F05%3A00003636" target="_blank" >RIV/00216208:11150/05:00003636 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Role sociálně psychologických proměnných v hlubším poznávání klimatu školy
Popis výsledku v původním jazyce
Přehledová studie diskutuje otevřené otázky týkající se výzkumu klimatu: percepce klimatu aktéry , sdílenost klimatu, mentální reprezentace klimatu. Zamýšlí se nad individuálními i skupinovými vlastnostmi aktérů, sociálním 'já', přelomovými obdobími ve škole a sociálním kontextem, v němž školy fungují.
Název v anglickém jazyce
Role of social psychology variables in thorough exploration of school climate
Popis výsledku anglicky
Overview study discuss open questions related to research on climate: participants´perception of climate, sharing and co-constructing of climate, mental representation of climate. The study reflect upon both individual and group qualities of participants, social 'Self', transitional periods in school and a social context, in which schools operate.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F03%2F0940" target="_blank" >GA406/03/0940: Psychosociální klima školy - teorie, diagnostika, možné intervence</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Psychosociální klima školy III.
ISBN
80-86633-4-54
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
24
Strana od-do
63-86
Název nakladatele
MSD, s.r.o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—