Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role sociálně psychologických proměnných v hlubším poznávání klimatu školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F05%3A00003636" target="_blank" >RIV/00216208:11150/05:00003636 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role sociálně psychologických proměnných v hlubším poznávání klimatu školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Přehledová studie diskutuje otevřené otázky týkající se výzkumu klimatu: percepce klimatu aktéry , sdílenost klimatu, mentální reprezentace klimatu. Zamýšlí se nad individuálními i skupinovými vlastnostmi aktérů, sociálním 'já', přelomovými obdobími ve škole a sociálním kontextem, v němž školy fungují.

  • Název v anglickém jazyce

    Role of social psychology variables in thorough exploration of school climate

  • Popis výsledku anglicky

    Overview study discuss open questions related to research on climate: participants´perception of climate, sharing and co-constructing of climate, mental representation of climate. The study reflect upon both individual and group qualities of participants, social 'Self', transitional periods in school and a social context, in which schools operate.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F03%2F0940" target="_blank" >GA406/03/0940: Psychosociální klima školy - teorie, diagnostika, možné intervence</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Psychosociální klima školy III.

  • ISBN

    80-86633-4-54

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    63-86

  • Název nakladatele

    MSD, s.r.o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku