Současné změny v lékařském vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F06%3A00004393" target="_blank" >RIV/00216208:11150/06:00004393 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současné změny v lékařském vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Změny v obsahu a struktuře vzdělávání vyvolávají potřebu nových výukových přístupů a strategií, např. problémového učení, učení založeného na výsledcích, medicíny založené na důkazech, simulace aj.
Název v anglickém jazyce
Current changes in medical education
Popis výsledku anglicky
Change and content and structure of medical education have brought with them a need for a broad spectrum of approaches and strategies in teaching, e.g. problem-based learning, outcome-based learning, evidence-based medicine, simulation etc.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F06%2F0035" target="_blank" >GA406/06/0035: Kvalita života u dětí a dospívajících</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogika
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Svazek periodika
56
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
382-394
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—