Otevřené otázky ve studentském posuzování kvality výuky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F07%3A00003678" target="_blank" >RIV/00216208:11150/07:00003678 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Otevřené otázky ve studentském posuzování kvality výuky
Popis výsledku v původním jazyce
Přehledová studie charakterizuje obecné trendy ve studentském hodnocení kvality výuky. Upozorňuje, že zjištěné výsledky jsou ovlivněny rozdíly mezi studenty, rozdíly mezi vyučovacími předměty, formami studia, rozdíly mezi pregraduálním a postgraduálním studiem. Přináší výsledky šetření u 392 absolventů Ph.D. studia na 15 fakultách Univerzity Karlovy v Praze.
Název v anglickém jazyce
Open Questions in Students' Evaluation of Instructional (Schooling) Quality
Popis výsledku anglicky
The study reviews current general trends in student's evaluation of quality of instruction. It emphasizes the fact that several factors influence the results of such evaluation such as differences among students, differences among subjects, form of study, difference between undergraduate and postgraduate study. The review study provides the results of survey in 392 postgraduates from 15 faculties of Charles University in Prag.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Forum
ISSN
1211-1724
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
14-18
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—