Učení a subjektivní mapy pojmů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F11%3A10107079" target="_blank" >RIV/00216208:11150/11:10107079 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učení a subjektivní mapy pojmů
Popis výsledku v původním jazyce
Přehledová studie přibližuje jeden z možných nástrojů, který žákům usnadňuje smysluplné učení.
Název v anglickém jazyce
Learning and subjective maps of concepts
Popis výsledku anglicky
This overview study describes an instrument with the potential to facilitate meaningful learning in pupils, improving learning by leading to their active understanding of concepts and statements on the relations between them.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogika
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Svazek periodika
61
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
33
Strana od-do
215-247
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—