Self-efficacy předškolních dětí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F06%3A00000008" target="_blank" >RIV/00216208:11210/06:00000008 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Self-efficacy in preschool children
Popis výsledku v původním jazyce
The concept of self-efficacy has proved useful for studying preschool children. The manner in which parents mediate different experiences to children and how they lead them trough new and stressing situations, basically influences the style, how they will deal with new and stressing situations when they grow up. The present study examines these statements by means of qualitative methods.
Název v anglickém jazyce
Self-efficacy in preschool children
Popis výsledku anglicky
The concept of self-efficacy has proved useful for studying preschool children. The manner in which parents mediate different experiences to children and how they lead them trough new and stressing situations, basically influences the style, how they will deal with new and stressing situations when they grow up. The present study examines these statements by means of qualitative methods.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia psychologica
ISSN
0039-3320
e-ISSN
—
Svazek periodika
48
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
175-182
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—