Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role kampaně v politické komunikaci a její nazírání českou veřejností před parlamentními volbami v roce 2006

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F06%3A00000138" target="_blank" >RIV/00216208:11210/06:00000138 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role kampaně v politické komunikaci a její nazírání českou veřejností před parlamentními volbami v roce 2006

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Role kampaně v politické komunikaci a její nazírání českou veřejností před parlamentními volbami v roce 2006.

  • Název v anglickém jazyce

    Election Campaign to Chamber of Deputies in Eyes of Czech Public

  • Popis výsledku anglicky

    The article based on enchosen theoretical concepts of political communication describes results of the public opinion survey made by Centre for Public Research SOÚ AV ČR before elections to the Chamber of Deputies 2006. The author focuses mainly on public opinion of election campaign, negative advertising and some selected communication activities of every single Political Party.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Naše společnost

  • ISSN

    1214-438X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    20-27

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus