Role kampaně v politické komunikaci a její nazírání českou veřejností před parlamentními volbami v roce 2006
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F06%3A00000138" target="_blank" >RIV/00216208:11210/06:00000138 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Role kampaně v politické komunikaci a její nazírání českou veřejností před parlamentními volbami v roce 2006
Popis výsledku v původním jazyce
Role kampaně v politické komunikaci a její nazírání českou veřejností před parlamentními volbami v roce 2006.
Název v anglickém jazyce
Election Campaign to Chamber of Deputies in Eyes of Czech Public
Popis výsledku anglicky
The article based on enchosen theoretical concepts of political communication describes results of the public opinion survey made by Centre for Public Research SOÚ AV ČR before elections to the Chamber of Deputies 2006. The author focuses mainly on public opinion of election campaign, negative advertising and some selected communication activities of every single Political Party.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Naše společnost
ISSN
1214-438X
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
20-27
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—