Ke strategii výuky jazyka, založené na komunikativním principu (na modelovém případě učebnice základů českého jazyka pro Vietnamce)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F06%3A00000460" target="_blank" >RIV/00216208:11210/06:00000460 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Ke strategii výuky jazyka, založené na komunikativním principu (na modelovém případě učebnice základů českého jazyka pro Vietnamce)
Popis výsledku v původním jazyce
Komunikativní přístup k vyučování jazyka si neklade za cíl znalost, ale užívání jazyka. U příslušníků neindoevropských jazyků je tento cíl bez znalosti jazyka nedosažitelný. Navržená strategie organicky kombinuje dosažení znalosti jazyka i schopnosti jazyk užívat.
Název v anglickém jazyce
Towards a Language Teaching Strategy Based on Communicative Approach (Case Study: Writing a Basic Czech Textbook for Vietnamese Students)
Popis výsledku anglicky
The communicative approach towards teaching considers its goal to be 'using the language', rather than the knowledge of it. This does not work with native speakers of Asian languages. The proposed strategy aims at solving the problem of teaching the system while maintaining the communicative approach.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Komunikace - Styl - Text
ISBN
80-7040-819-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
237-240
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Filozofická fakulta, Ústav bohemistiky
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—