Mystery shopping
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F08%3A00102351" target="_blank" >RIV/00216208:11210/08:00102351 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mystery shopping
Popis výsledku v původním jazyce
Tato práce se zabývá problematikou hodnocení pracovního výkonu zaměstnanců, zejména v oblasti přímého prodeje a poskytování služeb. Zájem je soustředěn na metodu ?mystery shopping? a její specifika z pohledu psychologie.
Název v anglickém jazyce
Mystery shopping
Popis výsledku anglicky
The survey of the concept of mobbing is presented from the view of its workplace incidence in Czech Republic. The attention is paid to the explanation of terms, description of mobbing behaviors, personality of mobbing person and of a victim.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Psychologie v ekonomické praxi
ISSN
0033-300X
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
1-2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—