Sociální kompetence učitelů a kurikulum se sociální dimenzí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F08%3A00103305" target="_blank" >RIV/00216208:11210/08:00103305 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teachers Social Competences and the Social Dimension Curriculum
Popis výsledku v původním jazyce
The article deals with the topic of teachers social competences in relationship with the curriculum social dimension. There are research result focused on teacher competences for coopeartion.
Název v anglickém jazyce
Teachers Social Competences and the Social Dimension Curriculum
Popis výsledku anglicky
The article deals with the topic of teachers social competences in relationship with the curriculum social dimension. There are research result focused on teacher competences for coopeartion.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
The role of theory and research in educational practice
ISBN
978-1-4276-3769-7
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Počet stran knihy
167
Název nakladatele
University of North Dacota
Místo vydání
Grand Forks
Kód UT WoS kapitoly
—