Social Competence of teachers - engineers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F13%3A10190441" target="_blank" >RIV/00216208:11240/13:10190441 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Social Competence of teachers - engineers
Popis výsledku v původním jazyce
This contribution deals with definitions of the terms "social competence" and "teacher authority", explains the meaning of above mentioned competence in pedagogical interaction and also mentions the possibilities of developing social abilities and skillsof teachers - as important part of their professional authority.
Název v anglickém jazyce
Social Competence of teachers - engineers
Popis výsledku anglicky
This contribution deals with definitions of the terms "social competence" and "teacher authority", explains the meaning of above mentioned competence in pedagogical interaction and also mentions the possibilities of developing social abilities and skillsof teachers - as important part of their professional authority.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings, VI World Congress on Communication and Arts, Projections
ISBN
978-85-65992-18-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
44-48
Název nakladatele
COPEC
Místo vydání
Geelong, Australia
Místo konání akce
Geelong, Australia
Datum konání akce
4. 4. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—