Sociální dovednosti učitele a možnosti rozvíjení sociálních dovedností
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F08%3A00201401" target="_blank" >RIV/00216208:11210/08:00201401 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální dovednosti učitele a možnosti rozvíjení sociálních dovedností
Popis výsledku v původním jazyce
Sociální dovednosti učitele jsou podstatnou součástí jeho profesní kompetence. Proto příspěvek nabízí úvahy, náměty a postupy, jak rozvinout profesní dovednosti učitelů v běžné školní praxi.
Název v anglickém jazyce
Social skills teachers and opportunities for the development of social skills
Popis výsledku anglicky
Social skills are an essential part of teacher's professional competence. Therefore, the contribution offers reflections, ideas and procedures to develop the professional skills of teachers in mainstream practice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F07%2F0276" target="_blank" >GA406/07/0276: Model rozvoje osobnostních a sociálních kompetencí studentů středních škol a jeho ověření</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogická a psychologická diagnostika
ISBN
—
ISSN
1801-8351
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
40
Strana od-do
—
Název nakladatele
Raabe s.r.o.
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—