Spolupráce učitelů: od větší k menší neznámé
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F09%3A00200695" target="_blank" >RIV/00216208:11210/09:00200695 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spolupráce učitelů: od větší k menší neznámé
Popis výsledku v původním jazyce
V textu se zaměřujeme především na další vzdělávání učitelů v problematice spolupráce a učení se dovedností pro spolupráci. Text je psán z pozice vzdělavatelů v dalším vzdělávání učitelů. Obsahuje teoretická východiska a předkládá tři empirické sondy založené na projektech vzdělávání učitelů pro spolupráci. Jedná se o sondy v projektu týkajícím se zavádění osobnostně sociální výchovy, v projektu formování týmů vzájemné pomoci a v projektu posuzování kvalitní výuky, který byl veden skupinovými formami. Otevírá diskusi nad dalšími přístupy ke zkoumání spolupráce mezi učiteli, které by poskytly hlubší vhled především do problematiky učení se kolegiální spolupráci.
Název v anglickém jazyce
Teacher cooperation: from bigger to less unknown
Popis výsledku anglicky
Our focus in the text is on the staff development in cooperation and coopeartive skills. The standpoint of educator in teacher training is given in the text. The theoretical framework and three empirical samples are presented based on projects for teacher training in cooperation. The projects concerning implementation od personal and social education, mutual assistance teams and evaluation of quality in education run by group methods are analysed. As a conclusion discussion on research approaches is exposed, especially on those which could give a deeper insight into teachers learning in collegial cooperation.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Paedagogica
ISSN
1803-7437
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—