Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perception of language competences

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F09%3A10077620" target="_blank" >RIV/00216208:11210/09:10077620 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    něnčina

  • Název v původním jazyce

    Wahrnehmung der Sprachkompetenz

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Die Entwicklung der sprachlichen Kompetenz der Doktoranden verlangt spezifische Berücksichtigung ihrer Vorkenntnisse sowie der Anforderungen und der Besonderheiten des jeweiligen Faches. Der Beitrag präsentiert die Ergebnisse mehrjähriger Datenerhebung,die unter den Studenten der Philosophischen Fakultät der Karlsuniversität durchgeführt wurde. Dabei wurden u.a. zwei Ziele verfolgt, einmal das bisherige Sprachenstudium der Studenten, einmal die Wahrnehmung ihrer individuellen sprachlichen Defizite undBedürfnisse im akademischen sowie im berufsorientierten Bereich.

  • Název v anglickém jazyce

    Perception of language competences

  • Popis výsledku anglicky

    In the years 2004-2007 a questionnaire research aimed at mapping the current situation of the level of language knowledge and skills of postgraduate students was conducted. Subjectively perceived deficits and needs were chosen. The investigation had twomain objectives. First, to find out how the students in doctoral programmes perceive their linguistic competences and what levels were achieved during their previous language training. The second goal was the formulation of their needs, e.g. determination of those skills that are considered essential for PhD students; or those they would like and needed to develop further. This information is valuable for teachers preparing specialised language teaching courses at an appropriate level.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Janua linguarum reserata

  • ISBN

    978-80-7043-886-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    200-204

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    25. 6. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku