Styly učení aneb jak můžeme žákům pomoci, aby se jim lépe učilo.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10053239" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10053239 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Styly učení aneb jak můžeme žákům pomoci, aby se jim lépe učilo.
Popis výsledku v původním jazyce
Text je určen učitelům základních a středních škol a poradenským pracovníkům, kteří pracují se dětmi a dospívajícími v kontextu jejich edukačního procesu. Představuje základní teorii tzv. kognitivních a učebních stylů a poukazuje na souvislosti mezi konkrétními učebními preferencemi a způsobem zpracování informací jedince.
Název v anglickém jazyce
Learning styles : how we can support student to achieve better learning.
Popis výsledku anglicky
The text is dedicated to elementary and secondary school teachers, and counsellors who work with children and adolescents in the context of their educational process. It introduces the theory of cognitive and learning styles and shows particular links between learning preferences and individual's information processing.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů