Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Styly učení aneb jak můžeme žákům pomoci, aby se jim lépe učilo.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10053239" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10053239 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Styly učení aneb jak můžeme žákům pomoci, aby se jim lépe učilo.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text je určen učitelům základních a středních škol a poradenským pracovníkům, kteří pracují se dětmi a dospívajícími v kontextu jejich edukačního procesu. Představuje základní teorii tzv. kognitivních a učebních stylů a poukazuje na souvislosti mezi konkrétními učebními preferencemi a způsobem zpracování informací jedince.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning styles : how we can support student to achieve better learning.

  • Popis výsledku anglicky

    The text is dedicated to elementary and secondary school teachers, and counsellors who work with children and adolescents in the context of their educational process. It introduces the theory of cognitive and learning styles and shows particular links between learning preferences and individual's information processing.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů