KLINICKÁ OŠETŘOVATELSKÁ PRAXE POHLEDEM STUDENTŮ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10071088" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10071088 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
KLINICKÁ OŠETŘOVATELSKÁ PRAXE POHLEDEM STUDENTŮ
Popis výsledku v původním jazyce
Autoři příspěvku s názvem Klinická ošetřovatelská praxe pohledem studentů předkládají stručný přehled vybraných zpracovaných vyjádření studentů k výše uvedenému tématu. Záměrem předložené práce bylo získat co nejvíce relevantních, spontánních vyjádření ainformací od studentů. Následně zpracovat a zmapovat zjištěné informace a proniknout tak co nejvíce do optiky studentů, jak vnímají klinickou praxi. V textu jsou uvedeny jednoznačné, nejvíce zastoupené názory, zkušenosti studentů, mezi jinými např. vhodnost zařazení ošetřovatelské praxe do 1. a 2. ročníku, ocenění možnosti setkat se s nemocným tváří v tvář, nezbytnost následného využití v profesním životě atd. Studenty byl zcela jednoznačně popsán očekávaný mentor. Studenti si svého ideálního mentora představují jako profesionálního, expertního, lidského, kompetentního, trpělivého, vstřícného, motivujícího a příkladného rádce, s velkou kvalitou osobnostních předpokladů, který má pozitivní vztah ke studentům.
Název v anglickém jazyce
CLINICAL NURSING PRACTICE LOOKING FOR STUDENTS
Popis výsledku anglicky
Authors of the paper entitled Clinical Practice nursing student perspective by a brief overview of observations of selected students worked on the above subject. The aim of this work was to obtain as much relevant, spontaneous comments and information from students. Subsequently, process and map the findings and to penetrate into the lens as much students as perceived by clinical practice. The article clearly, the most prominent views, experiences of students, among them convenience of nursing practiceby 1 and 2 year, the awards opportunity to meet with patients face to face, the need for subsequent use in professional life, etc. The student was clearly describe the expected mentor. Students represent their ideal mentor as a professional, expert, human, competent, patient, friendly, motivating and exemplary mentor, the great quality of personal possibilities, which has a positive relationship with students, implemented to modernization the delivery of teaching.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Recenzovaný sborník příspěvků a abstrakt z konference s mezinárodní účastí
ISBN
978-80-87347-03-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Název nakladatele
Fakultní nemocnice v Motole
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
16. 9. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—