Hodnocení mentorů z pohledu studentů ošetřovatelství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17110%2F12%3AA13014S9" target="_blank" >RIV/61988987:17110/12:A13014S9 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení mentorů z pohledu studentů ošetřovatelství
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem práce bylo zjistit, jak studenti ošetřovatelství hodnotí mentory klinické praxe ve čtyřech sledovaných oblastech: vztah mezi mentorem a studentem, osobnost mentora, styl vedení odborné praxe, proces učení. Soubor tvořilo 169 studentů druhých a třetích ročníků prezenčního studia bakalářského studijního oboru Všeobecná sestra tří vybraných pracovišť. Pro sběr dat byl použit dotazník.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of mentors in view of nursing students
Popis výsledku anglicky
The target of the work presented here was to determine how the nursing students evaluate mentors of clinical practice in four fields of interest as follows: relationships between mentors and students, mentor personality, style of conducting the professional practice, teaching process. The group included 169 students of second and third years of the full-time study in the bachelor study branch General Nurse at three selected working sites. A questionnaire was used for the data accumulation.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
FP - Ostatní lékařské obory
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Kontakt
ISSN
1212-4117
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
137-144
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—