Hledání formy nebo kvality přípravného učitelského vzdělání?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10075669" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10075669 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hledání formy nebo kvality přípravného učitelského vzdělání?
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá otázkou priorit v pregraduální přípravě učitele. Zaměřuje se na srovnání strukturovaného a nestrukturovaného studia učitelství a dokládá to i daty z empirického zkoumání postojů studentů učitelství ke strukturovanému studiu.
Název v anglickém jazyce
Looking for forms or quality of teacher education?
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with the issue of priorities in pregradual teacher education. There is a comparison of structured teacher studies (bachelor nad master studies) with non-structured studies, accompanied with empirical data concerning teacher students attitudes to studies.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Hledisko kvality v přípravě učitelů
ISBN
978-80-7043-869-5
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Počet stran knihy
204
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání
Plzeň
Kód UT WoS kapitoly
—