Když dvě a tři je méně než pět
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F14%3A50002802" target="_blank" >RIV/62690094:18470/14:50002802 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Když dvě a tři je méně než pět
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se týká dvou různých přístupů ke vzdělávání učitelů - strukturovaného a nestrukturovaného. Některé přednosti nestrukturovaného studia jsou demonstrovány na matematickém vzdělávání učitelů.
Název v anglickém jazyce
When Three and Two Are Less than Five
Popis výsledku anglicky
The article is concerned with two different approaches to the teacher training studies - structured an non-structured. Some advantages of the second mentioned are demonstrated on the mathematics teacher education.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
117-125
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—