Psychologické aspekty střídavé péče o dítě předškolního věku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10077159" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10077159 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Psychologické aspekty střídavé péče o dítě předškolního věku
Popis výsledku v původním jazyce
Problémy, které přináší střídavá péče,pro psychický vývoj dítěte předškolního věku. Především zdůraznění významu rodičovské dvojice pro toto období a význam stabilního prostředí, ve kterém dítě vyrůstá.
Název v anglickém jazyce
Psychological aspect of so calling alternating care about preschool age child.
Popis výsledku anglicky
Problems and risks of co calling alternating care between divorced parents about preschool age child. Accent on importans of parents as complementary pair and accent on stability of environment for psychic development of child in this age.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0423" target="_blank" >GA406/08/0423: Interkulturní česko-francouzsko-kanadská studie analyzující interakci rodič-dítě-učitel se zaměřením na školní přípravu.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů