Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Videotrénink interakcí - metoda na podporu a rozvoj sociálních dovedností trenérů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10132289" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10132289 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Videotrénink interakcí - metoda na podporu a rozvoj sociálních dovedností trenérů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ptíspěvek stručně seznamuje s možnostmi užití metody Videotrénink interakcí (VTI) pro podporu sportovních trenérů mládežnického volejbalu a pro rozvoj jejich profesních a zvláště pak sociálních dovedností. Dále ptíspěvek pojednává o samotné soustavné práci s trenéry v rámci doktorského projektu za účelem rozvíjení jejich klíčových sociálních dovedností a v mnoha ptípadech také rozvíjení organizačních a metodických dovedností, které k jejich profesním dovednostem neodmyslitelně pattí. Posluchačům budou ptedstaveny 3 kazuistiky vybraných trenérů doplněné videozáznamy a budou blíže seznámeni s prací videotrenéra.

  • Název v anglickém jazyce

    Video Interaction Guidance: Method for trainers's social skills encouragement and development

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to give a brief outline of the possibilities of using video interaction guidance (VIG) to support youth volleyball trainers and their further development of professional, specifically social skills. Next the paper deals with systematic cooperation with trainers within the doctoral project in order to develop their key social skills and in many cases, to develop organizational and methodical skills which are for their profession skills inherent. Case studies of selected trainers will be presented and completed with videorecordings. The paper will also describe how the videotrainer works.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Psychologie sportu v praxi aneb Cesty ke sportovnímu úspěchu, sborník příspěvků z mezinárodní konference

  • ISBN

    978-80-7308-330-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    127-139

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta ve spolupráci s Asociací psychologů sportu

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    FF UK, Praha

  • Datum konání akce

    26. 11. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku