Inkluzivní vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10109783" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10109783 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inkluzivní vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspůěvek je úvodní kapitlou v el. sborníku(Inkluzivní vzdělávání: sborník textů pro budoucí pedagogy vytvořený v rámci projektu FRVŠ č.895/2011.) Kapitola nejprve díky rešerše zahraniční literatury představuje mezinárodní kontext inluzivního vzdělávánía zaměřuje se na srovnání situace Velké Británie se současnou situací v českého vzdělávacího systému. Autorky prezentují modely inkluzivní školy včetně možnosti výzkumu inkluzivního charakteru školy (Booth, 2010, Leeber, 2004 aj.). Příspěvek dále poskytuje vhled do konceptu inkluzivního vzdělávání v souvislosti se speciální pedagogikou a konceptem rovných vzdělávacích šancí z historické perspektivy i z pohledu současné situace v ČR.
Název v anglickém jazyce
Inclusive Education
Popis výsledku anglicky
The chapter in an electronic leader: Inclusive education: reader for future teachers created thanks to a grant of FRVŠ č. 895/2011 deals with the international kontext of inclusive education, making use of the comparison of Great Britain for the currentsituation in CR. It also presents various practices of inclusive schools together with ways of doing research (Booth, 2010, Odeber, 2004 etc.) The paper provides a more komplex insight in the concept of inlcusive education in connection to speciál education and equal chances in education.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—