Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Impacts of Inclusion on Music Education for Children with Special Educational Needs

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33154038" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33154038 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.muzikologie.upol.cz/en/veda_a_vyzkum/musicologica_olomucensia/zakladni_informace.html" target="_blank" >http://www.muzikologie.upol.cz/en/veda_a_vyzkum/musicologica_olomucensia/zakladni_informace.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Impacts of Inclusion on Music Education for Children with Special Educational Needs

  • Popis výsledku v původním jazyce

    With the current worldwide trend of inclusive education, music education needs to face the challenge that more and more students with special needs have joint music classes. Through literature review, this article discusses the music education in inclusive classroom and music teacher education. Above all, although inclusive education practice was not easy to implement, it is exactly the reality and the future of education. Music education should be prepared to play an important role in inclusive education.

  • Název v anglickém jazyce

    Impacts of Inclusion on Music Education for Children with Special Educational Needs

  • Popis výsledku anglicky

    With the current worldwide trend of inclusive education, music education needs to face the challenge that more and more students with special needs have joint music classes. Through literature review, this article discusses the music education in inclusive classroom and music teacher education. Above all, although inclusive education practice was not easy to implement, it is exactly the reality and the future of education. Music education should be prepared to play an important role in inclusive education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Philosophica. Philosophica-Aesthetica. Musicologica Olomucensia

  • ISSN

    1212-1193

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2014

  • Číslo periodika v rámci svazku

    20

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    71-76

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus