Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v základní umělecké škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F24%3AA25039IL" target="_blank" >RIV/61988987:17450/24:A25039IL - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://eduo.osu.cz/handle/123456789/111" target="_blank" >https://eduo.osu.cz/handle/123456789/111</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15452/teorpraxspecped.2024" target="_blank" >10.15452/teorpraxspecped.2024</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v základní umělecké škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek ilustruje na konkrétním případě žáka se speciálními vzdělávacími potřebami možnosti, které v oblasti inkluzivního vzdělávání poskytuje základní umělecké školství. Z pohledu pedagoga hudebního oboru a speciálního pedagoga poukazuje na specifika motorických dovedností a jejich přímý vliv na osvojení hry na hudební nástroj.

  • Název v anglickém jazyce

    Student with special educational needs in a elementary school of art: the effect of motor skills on learning to play a musical instrument

  • Popis výsledku anglicky

    The paper illustrates the possibilities offered by elementary art education in the field of inclusive education in the case of a pupil with special educational needs. From the perspective of a music teacher and a special pedagogue, it highlights the specifics of motor skills and their direct influence on the acquisition of playing a musical instrument.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí TEORIE A PRAXE SOUDOBÉ SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY

  • ISBN

    978-80-7599-467-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    75-82

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    15. 11. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku